WWW.JAXPE.COM / TUOTEFOORUMI
Keskiviikko 08.09.10 - klo:14:13 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Tervetuloa YKSITYISEEN tuotefoorumiin (Ei Avonin), jossa keskustellaan Avonista ja sen tuotteista.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Celebre  (Luettu 396 kertaa)
Homsantuu
Konkari
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« : Maanantai 11.02.08 - klo:21:19 »

Millainen tuoksu on Celebre? En löytänyt näytettä omista varastoistani.
tallennettu
jaana
Ylläpitäjä
Konkari
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : Maanantai 11.02.08 - klo:22:05 »

Millainen tuoksu on Celebre? En löytänyt näytettä omista varastoistani.

jos tahdot yhden näyteputkilon niin voin lähettää, vippaa yksärinä osoittees Iskee silmää
tallennettu

Homsantuu
Konkari
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #2 : Maanantai 11.02.08 - klo:23:20 »

Kiitos tarjouksesta, mutta ei tarvitse lähettää. Haluaisin vain vähän kuvailua, kun mietin tilaanko tuon promosuihkeen s.96. Jos ei kukaan kehu, tilaan seuraavasta kuvastosta tuon Treselle roll-on tuoksun  Iskee silmää
tallennettu
Homsantuu
Konkari
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #3 : Perjantai 07.03.08 - klo:22:36 »

Onkos vieläkään tietoa, miltä tämä tuoksuu?
tallennettu
rullalusa
*
Seniori
*
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #4 : Perjantai 07.03.08 - klo:23:01 »

Selasin vanhoja kuvastoja ja sieltä kuvataan tuoksusta: meloni, punaiset marjat ja jasmiini. Itse en ole tuoksua nuuhkinut.
tallennettu
jaana
Ylläpitäjä
Konkari
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #5 : Perjantai 07.03.08 - klo:23:03 »

Selasin vanhoja kuvastoja ja sieltä kuvataan tuoksusta: meloni, punaiset marjat ja jasmiini. Itse en ole tuoksua nuuhkinut.

Kuulostaa makealta tuoksulta
tallennettu

Calibre
Seniori
Poissa Poissa

...entä se asian toinen puoli?

« Vastaus #6 : Tiistai 11.03.08 - klo:23:42 »

Mulla oli joskus Celebre suihkugeeli. Eipä ollut mitenkään kovin erikoinen tuoksu, jotta olisin oikein ihastunut... olen monesti tutustunut tuoksuihin suihkugeelien ja vartalosuihkeiden kautta.

Tais olla sellanen kevyt, kukkainen, makeahko. Mut onhan se eri vahvuisena erilainen, eli edt:nä varmasti vahvemman tuoksuinen kun suihkugeelinä. Luulen et on poistuva tuote, kun on siinä setissä niin edullinen, kuten myös SSS-sarjan vartalovoidepurkki ja se Naturals kasvovoide, eiks ne kaikki oo poistuvia tuotteita?

Ongelmanani on et kyllästyn tosi nopeasti tuoksuihin. Oikeastaan vain Divine Time on Avonilta sellanen, jota oon ihan rakastanut jo pari vuotta.  Virnistää
« Viimeksi muokattu: Tiistai 11.03.08 - klo:23:44 kirjoittanut Calibre » tallennettu
jaana
Ylläpitäjä
Konkari
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #7 : Torstai 15.07.10 - klo:09:35 »

Tämä on muuten hyväntuoksuinen ja tuoksu kestää iholla pitkään, eikä aiheuta migreeniä, kiitos yhdelle foorumilaiselle kun sain luonnossa tuoksutella taannoin  Hymyilee leveästi ja jäin koukkuun.
tallennettu

Sonjuli
*
Seniori
*
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #8 : Torstai 15.07.10 - klo:20:49 »

Tämä on muuten hyväntuoksuinen ja tuoksu kestää iholla pitkään, eikä aiheuta migreeniä, kiitos yhdelle foorumilaiselle kun sain luonnossa tuoksutella taannoin  Hymyilee leveästi ja jäin koukkuun.
Virnistää miulla tää on ollu käytössä niin kauan kun muistan.. Sellainen tuoksu kyllä että siihen ei kyllästy ikinä..
tallennettu
jaana
Ylläpitäjä
Konkari
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #9 : Torstai 15.07.10 - klo:20:55 »

Virnistää miulla tää on ollu käytössä niin kauan kun muistan.. Sellainen tuoksu kyllä että siihen ei kyllästy ikinä..

Kiitti sulle tuoksuttelusta  Virnistää
tallennettu

_kitsi24_
Aluevalvoja
Konkari
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #10 : Torstai 15.07.10 - klo:21:11 »

Celebre oli muistaakseni ensimmäinen tuoksu, jonka myin... ja samainen asiakas on ostanut muitakin tuoksuja, joten ilmeisesti ensikosketus Avonin tuoksuihin oli ihan hyvä hänelläkin.
tallennettu

"En minä ole lihava. Olen vain löysästi pakattu!"
Triina
*
Konkari
*
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #11 : Keskiviikko 18.08.10 - klo:14:01 »

Minulla oli tästä se kesäsuihke, mutta annoin eteenpäin, koska näytteessä hyvä tuoksu ei kuitenkaan kehittynyt iholla toivomakseni. Jäi aika tunkkaiseksi. On kyllä muuten sellainen turvallinen kukkaistuoksu, joka ei paljon vikaan voi mennä.
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!