WWW.JAXPE.COM / TUOTEFOORUMI
Sunnuntai 05.09.10 - klo:11:11 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Tervetuloa YKSITYISEEN tuotefoorumiin (Ei Avonin), jossa keskustellaan Avonista ja sen tuotteista.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten pidätte näytteet järjestyksessä?  (Luettu 1193 kertaa)
Jenska
Täysjäsen
Poissa Poissa

Oma teksti

jennika.vaskivuori@luukku.com
Sähköposti
« Vastaus #15 : Lauantai 08.05.10 - klo:15:05 »

Minusta Avon saisi hiukan panostaa noihin näyteasioihin. Monella muulla firmalla on hienot telineet tmv näytteille, avonilla joku "rupunen" kansion väliin laitettava onneton tsydeemi jossa ei sitten millään pysy huulipunat ja hajuvedet kiinni  Huh
Pitäisi ilmeisesti kehitellä itse joku teline joka olisi helppo ottaa mukaan ja näytteet pysyisivät järjestyksessä  Iskee silmää
tallennettu
MaijuS
***'
Jäsen
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #16 : Lauantai 08.05.10 - klo:18:24 »

Sais edes tämmösen meillekin: http://cgi.ebay.com/Avon-Lipstick-Samples-Case-50-samples-Brand-New-/130389415956?cmd=ViewItem&pt=AU_Makeup&hash=item1e5bd09814
tallennettu

Venliina
*
Konkari
*
Poissa Poissa

Sähköposti
« Vastaus #17 : Lauantai 08.05.10 - klo:18:53 »

Sillon ku alotin -05 niin lähes samanlainen olikin. Mulla on vieläkin se käytössä. Ja tuoksuille oli semmonen muovinen läpällinen tasku.
tallennettu
Sonjuli
*
Seniori
*
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #18 : Sunnuntai 09.05.10 - klo:11:26 »

Sillon ku alotin -05 niin lähes samanlainen olikin. Mulla on vieläkin se käytössä. Ja tuoksuille oli semmonen muovinen läpällinen tasku.
minulla on myös se vielä ja vaikka ollut kovalla käytöllä niin ei ole miksikään mennyt  Hymyilee
tallennettu
Jenska
Täysjäsen
Poissa Poissa

Oma teksti

jennika.vaskivuori@luukku.com
Sähköposti
« Vastaus #19 : Maanantai 10.05.10 - klo:20:53 »

Voih, kun olisi vieläkin noita!!  Itkee
tallennettu
enkeli80
**
Täysjäsen
**
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #20 : Torstai 10.06.10 - klo:09:38 »

Mulla on kans kaikki näyttee minigrip-pusseissa ja jokaises lukee mitä niis on. HUulipunat niin että yks sarja yhdes pussis samoin meikkivoiteet yms. Hajuvesiä useampi samas pussis. Niihin on hyvä kirjoittaa päälle aina mitä niissä on.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!