WWW.JAXPE.COM / TUOTEFOORUMI
Perjantai 10.09.10 - klo:11:37 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Tervetuloa YKSITYISEEN tuotefoorumiin (Ei Avonin), jossa keskustellaan Avonista ja sen tuotteista.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Anew Ultimate -Kultaemulsio yöksi  (Luettu 436 kertaa)
Sari ♥
Konkari
Poissa Poissa

Haluatko oman kuvaston? soita niin kerron lisää...

avonitar@hotmail.com
Sähköposti
« : Tiistai 28.07.09 - klo:19:03 »

Lainaus Uutuustuotteista

ANEW ULTIMATE -KULTAEMULSIO YÖKSI
Normaalihinta 32,00 € 50 ml
Uskomaton muodonmuutos 14 päivässä: käyttämällä kultaemulsiota näytät jopa 5
vuotta nuorekkaammalta! Käytä aina kun ihosi tarvitsee intensiivistä uudistusta ja
superkosteutusta.
KUINKA SE TOIMII:
• ProSirtuin -teknologia sisältää Gold Polypeptide -yhdistelmän, joka vahvistaa ihon
nuorekasta tukijärjestelmää samalla kun se antaa elintärkeää kosteutta iholle.
IHOTYYPPI: kaikki ihotyypit, erityisesti kuivat. Pitkälle edenneisiin ikääntymismerkkeihin.
TULOKSET:
• Välittömästi ihon kosteustaso kasvaa yli 400%
• 2 päivän jälkeen iho näyttää heleältä ja huomattavan levänneeltä
• 3 päivän jälkeen syvät rypyt alkavat pehmentyä
• 5 päivän jälkeen iho tuntuu kohotetulta, vahvemmalta ja elastisemmalta
• 7 päivän jälkeen jopa 33% parannusta ikäläiskissä
• 10 päivän jälkeen iho näyttää vahvalta ja kestävältä
• 14 päivän jälkeen iho näyttää jopa 5 vuotta nuoremmalta!
PÄÄAINESOSAT:
Glykolihappo – AHA-happo, joka auttaa ihon ulointa kerrosta kuoriutumaan, jolloin ihon alemmat,
terveemmät kerrokset pääsevät esiin. Parantaa ihon rakennetta, silottaa.
Fytoli – saadaan pääasiassa kasvilähteistä, parantaa verenkiertoa. Tunnetaan ihonsävyä sekä ihon
luonnollista rasvan kulkua parantavana ainesosana. Taistelee ikääntymistä vastaan.
Eclipta Prostrata -uute – yrttiuute, jolla antioksidanttisia ja antibakteerisia ominaisuuksia.
Heptapeptide-6, palmitoyl Tetrapeptide-10 – proteiinit koostuvat pitkästä aminohappojen sarjasta, ja
yksittäiset proteiinit tunnetaan peptideinä. Niillä on kehon toiminnan kannalta monia tärkeitä tehtäviä.
Saccharomyces/copper ferment – antioksidanttisia ominaisuuksia.
Palmitoyl oligopeptides (Palmitoyl pentapeptide, Matrixyl) – aktivoi kollageenin, elastiinin ja
glukosaminoglykaanin synteesiä. Auttaa vähentämään ryppyjä.
Saccharomyces/Gold Ferment – antaa ylellisen, kultaisen hohteen.
KÄYTTÖ: Levitä iltaisin puhdistetuille kasvoille ja kaulalle.

tallennettu

Haluaisitko sinä olla tiimissäni AvonLady 2009 uusin jäsen? Saat omat tunnukset soittamalla minulle, 040 861 4443 tai laita meiliä avonitar@hotmail.com kerron enemmän sinulle. Saat Avonilta ja minulta aloituslahjat, kun olet tehnyt ensimmäisen tilauksesi.  Itsenäinen Tiiminvetäjä
zari
*
Konkari
*
Poissa Poissa

Sari

« Vastaus #1 : Keskiviikko 05.08.09 - klo:12:48 »

Eikös tässä tuotteessa ollut suositusikä n 40+?
tallennettu

Jokainen tsäännsi on mahdollisuus Hymyilee leveästi
Sari ♥
Konkari
Poissa Poissa

Haluatko oman kuvaston? soita niin kerron lisää...

avonitar@hotmail.com
Sähköposti
« Vastaus #2 : Keskiviikko 05.08.09 - klo:13:00 »

40+ tarkoitettu tuote, oikeassa olet Zari.

Purkin kyljessä lukee vielä näin: " Levitä iltaisin puhdistetulle kasvolle ja kaulalle.
                                             Jos kihelmöintiä ilmenee, odota 15min.
                                             puhdistuksen jälkeen tai käytä tuotetta säästeliäämmin, kunnes iho tottuu .
                                             Vältä aineen joutumista silmiin ".
tallennettu

Haluaisitko sinä olla tiimissäni AvonLady 2009 uusin jäsen? Saat omat tunnukset soittamalla minulle, 040 861 4443 tai laita meiliä avonitar@hotmail.com kerron enemmän sinulle. Saat Avonilta ja minulta aloituslahjat, kun olet tehnyt ensimmäisen tilauksesi.  Itsenäinen Tiiminvetäjä
jaana
Ylläpitäjä
Konkari
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #3 : Keskiviikko 05.08.09 - klo:13:02 »

Eikös tässä tuotteessa ollut suositusikä n 40+?

Jep, mie oon suositellu tätä kultasarjaa +40 vuotiaista alkaen.. kun on ns. tujua tavaraa
tallennettu

parfyymi
Konkari
Poissa Poissa

Avon Vip-konsultti

WWW Sähköposti
« Vastaus #4 : Keskiviikko 05.08.09 - klo:14:31 »

Onkohan tämä nyt vastaavaa kun oriflamella on timanttivoide ja avonilla nyt siis kultavoide Iskee silmää Virnistää
tallennettu
Avot
**
Konkari
**
Poissa Poissa

"Nainen on aina oikeassa". (Juba/V&W)

Sähköposti
« Vastaus #5 : Keskiviikko 05.08.09 - klo:14:49 »

Eiks Ultimatet oo periaatteessa noin 60v- immesille?
(Ite kyllä käytän seerumia välillä, enkä oo ees 40v  Virnistää)
tallennettu

Tiimissä tilaa Avon-hurahtaneille! =)

Kotisivut: http://avonsanna.webs.com/
zari
*
Konkari
*
Poissa Poissa

Sari

« Vastaus #6 : Keskiviikko 05.08.09 - klo:15:05 »

Onkohan tämä nyt vastaavaa kun oriflamella on timanttivoide ja avonilla nyt siis kultavoide Iskee silmää Virnistää

Niinpä Iskee silmää Hyvä kysymys! Joku tilpehöörimeininki nyt vissiiin naamavoiteissa muodissa..
tallennettu

Jokainen tsäännsi on mahdollisuus Hymyilee leveästi
parfyymi
Konkari
Poissa Poissa

Avon Vip-konsultti

WWW Sähköposti
« Vastaus #7 : Tiistai 11.08.09 - klo:19:00 »

Onko kukaan vielä testannut? Tuloksia?? Itselläni olisi purkki avaamattomana tuolla ja jos ei ole muut vielä testanneet niin voisin avata ja testata Iskee silmää Olisi vaan tuossa yksi yövoide jonka haluaisin ensin käyttää loppuun kun ei ole kuin noin viikoksi ehkä voidetta enää jäljellä..
tallennettu
parfyymi
Konkari
Poissa Poissa

Avon Vip-konsultti

WWW Sähköposti
« Vastaus #8 : Sunnuntai 16.08.09 - klo:20:27 »

Nyt en malttanut enää olla testaamatta tätä Iskee silmää
Emulsio on koostumukseltaan sellainen öljymäinen vähän niin kuin se uutuus seerumi Anew jossa on sitä hyaluronihappoa. Tuoksu erittäin mieto ja aikas jännä kun levittää kasvoille niin tulee sellaista kullanhehkua kasvoille, muttei mitään glitteriä ekä hileitä kuitenkaan, onneksi. Täytyy nyt käyttää tätä pari viikkoa ja sitten ihmetellä tuloksia Virnistää
tallennettu
jaana
Ylläpitäjä
Konkari
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #9 : Perjantai 02.07.10 - klo:16:38 »

Tilasin tämän Avonilta kun sai edullisempaan hintaan, mutta se ei tahdo oikein kuivua iholleni, muuten ihan ok tuote, pehmeäksi teki ihon mutta jäi sellainen nahkea tunne kuitenkin.
tallennettu

tuittu
Jäsen
**
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #10 : Tiistai 13.07.10 - klo:20:10 »

Mä olen testannut tuon Oriflamen timanttivoiteen ja siitä jäi sellaista hopehippua kasvoille. Tein testin: En käyttänyt voidetta muutamaan päivään ja kävin saunassa. Kuinkas ollakaan saunan jälkeen niitä hippuja kiilteli taas mun kasvoilla. Mun järki sanoi, että ne oli imeytynyt ihohuokosiin ja hikoilun myötä tulivat esiin. En halua mitään hippuja naamani joten heitin mäkeen koko rasvan.
Toivottavasti Avonin kultavoide ei ole samantyylistä. Itsellä sitä ei kylläkään ole.
tallennettu
jaana
Ylläpitäjä
Konkari
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #11 : Tiistai 13.07.10 - klo:20:30 »

Mä olen testannut tuon Oriflamen timanttivoiteen ja siitä jäi sellaista hopehippua kasvoille. Tein testin: En käyttänyt voidetta muutamaan päivään ja kävin saunassa. Kuinkas ollakaan saunan jälkeen niitä hippuja kiilteli taas mun kasvoilla. Mun järki sanoi, että ne oli imeytynyt ihohuokosiin ja hikoilun myötä tulivat esiin. En halua mitään hippuja naamani joten heitin mäkeen koko rasvan.
Toivottavasti Avonin kultavoide ei ole samantyylistä. Itsellä sitä ei kylläkään ole.

Ei ainakaan minulla ole kasvot kimaltaneet vaikka saunassa oon käyny, tai suihkussa.
tallennettu

liinuska
Jäsen
Poissa Poissa

« Vastaus #12 : Tiistai 13.07.10 - klo:21:27 »

Äitini 56v käyttää tätä Anew ultimate kultavoidetta ja tykkää kovasti. Tekee juuri sen, kun lupaakin Hymyilee leveästi
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!