WWW.JAXPE.COM / TUOTEFOORUMI
Keskiviikko 08.09.10 - klo:14:04 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Tervetuloa YKSITYISEEN tuotefoorumiin (Ei Avonin), jossa keskustellaan Avonista ja sen tuotteista.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuvastojen määrä?  (Luettu 259 kertaa)
tanjuska
Tulokas
*
Poissa Poissa

Sähköposti
« : Lauantai 26.06.10 - klo:22:48 »

ennen tuli tilauksen mukana nippu (5kpl) ilmaisia kuvastoja, nyt on kahdesti tullut vain yksi, entä teillä muilla?
kiva kun suunnitteli kuvastojen jakoa ja sitten osa puuttuu Surullinen
onko avon muuttanut tämän nyt vakituiseksi tavaksi?
tallennettu
Avot
**
Konkari
**
Poissa Poissa

"Nainen on aina oikeassa". (Juba/V&W)

Sähköposti
« Vastaus #1 : Lauantai 26.06.10 - klo:23:00 »

Hmm, musta tuntuu, että olis aina tullu  vaan yksi...  Huh
tallennettu

Tiimissä tilaa Avon-hurahtaneille! =)

Kotisivut: http://avonsanna.webs.com/
Lumikki82
***'
Konkari
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : Sunnuntai 27.06.10 - klo:00:28 »

yks sieltä vaan on tullut.. uusille tulee se 6 ilmaista kun tekee loa1 tilauksen mutta en mä kyllä ole saanut eikä ole kukaan mun konsulttikaan saanut mitä olen niitten tilauksia seuraillu..
tallennettu

Tunnukset, tilaukset ja kotikutsut/tuote-esittelyt

margit.tirkkonen@gmail.com
0407684053
http://lilavon.nettisivu.org/
_kitsi24_
Aluevalvoja
Konkari
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #3 : Sunnuntai 27.06.10 - klo:08:06 »

Nykyään tulee vain yksi seuraavan jakson kuvasto. Itselleni on lähes 2,5 vuoden konsulttiuran aikana tullut aina vain 1 kuvasto ilmaiseksi. Kerran, muistaakseni edellisjouluna tuli 5 kpl joulukuvastoja ilmaiseksi ja nekin olivat menossa olevan kampanjan kuvastoja... Kannattaa muistaa siis jatkossa laittaa kuvastot tilaukseen Iskee silmää
tallennettu

"En minä ole lihava. Olen vain löysästi pakattu!"
jaana
Ylläpitäjä
Konkari
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #4 : Sunnuntai 27.06.10 - klo:09:11 »

Nykyään tulee vain yksi seuraavan jakson kuvasto. Itselleni on lähes 2,5 vuoden konsulttiuran aikana tullut aina vain 1 kuvasto ilmaiseksi. Kerran, muistaakseni edellisjouluna tuli 5 kpl joulukuvastoja ilmaiseksi ja nekin olivat menossa olevan kampanjan kuvastoja... Kannattaa muistaa siis jatkossa laittaa kuvastot tilaukseen Iskee silmää

Juu ja tiimarit saa joskus näitä ylimääräisiä kuvastoja, mut harvemmin.. Suosittelen siis tilaamaan niitä aina kun tekee tilauksen.
tallennettu

tanjuska
Tulokas
*
Poissa Poissa

Sähköposti
« Vastaus #5 : Sunnuntai 27.06.10 - klo:20:45 »

okei, parempi tilata sit reilummin maksullisia Hymyilee
tallennettu
_kitsi24_
Aluevalvoja
Konkari
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #6 : Sunnuntai 27.06.10 - klo:20:50 »

Voit tietysti suositella myös nettikuvastoa asiakkaillesi, mutta itse olen huomannut, että monet tykkäävät plärätä oikeaa kuvastoa ja kuvaston vieminen tai lähettäminen asiakkaalle usein poikii paremmin tilauksia kuin pelkkä linkki nettikuvastoon.
tallennettu

"En minä ole lihava. Olen vain löysästi pakattu!"
jaana
Ylläpitäjä
Konkari
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #7 : Sunnuntai 27.06.10 - klo:20:51 »

Voit tietysti suositella myös nettikuvastoa asiakkaillesi, mutta itse olen huomannut, että monet tykkäävät plärätä oikeaa kuvastoa ja kuvaston vieminen tai lähettäminen asiakkaalle usein poikii paremmin tilauksia kuin pelkkä linkki nettikuvastoon.

Miulla asiakkaat haluavat kuvaston ihan kotiinsa, koska siinä on niitä tuoksupalleroita ja nettikuvastossa ei.. joten eivät viitsi sikaa säkissä ostaa esim. tuoksuja Virnistää
tallennettu

uranainen
Konkari
Poissa Poissa

Itsenäinen Avon tiiminvetäjä

WWW Sähköposti
« Vastaus #8 : Tiistai 29.06.10 - klo:11:49 »

Myös minulla tavallinen kuvasto tuo ennemmän ja suurempia tilauksia kun nettikuvasto ja siksi tilaan niitä aina reilusti (60kuvastoa/kampanja)

Muutama asiakas lukee nettikuvaston ja tilailee sen perusteella sitten mutta tilaukset on huomattavasti pienempiä.
tallennettu

Avonin itsenäinen tiiminvetäjä Uudeltamaalta.Haluatko omat tuotteet -25% edullisemmin tai lisätienestiä ota yhteyttä kerron lisää asiasta.

Toimin myös Serafiini sisustuotteiden jälleenmyyjänä. Haluatko pitää esittelyn tai tilaa tuotteita, ota yhteyttä!

http://www.avontmigronvall.nettisivu.org
enkeli80
**
Täysjäsen
**
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #9 : Keskiviikko 30.06.10 - klo:13:02 »

Itse kans tilaan runsaasto kuvastoja, ja vaikka nyt muutamalle asiakkaalle annoin mahdollisuuden tilata nettisivujen kautta niin silti heille annan normikuvaston myös. Kaverit kun tykkää hinkutella tuoksuja Hymyilee
tallennettu
Jenska
Täysjäsen
Poissa Poissa

Oma teksti

jennika.vaskivuori@luukku.com
Sähköposti
« Vastaus #10 : Perjantai 20.08.10 - klo:11:50 »

Yritin tilata jaksossa 12 kuvastoja, mutta ei sieltä saanutkaan tilattua enää kuin seuraavan jakson kuvaston, eli jakson 13, ei ollenkaan 14. Miksi tämä mahdollisuus on poistunut???  Epävarma Vaikenee
Oli niin mukava kun oli jo seuraavakin kuvasto kaapissa odottamassa ja sai niitä hätäisimmille jaella..  Hymyilee
tallennettu
Lumikki82
***'
Konkari
Poissa Poissa

« Vastaus #11 : Perjantai 20.08.10 - klo:11:57 »

Etköhän ole vaan liian nopeesti yrittänyt tehdä tilausta ja kampanja ei ole ehtinyt kunnolla vaihtua vielä siellä sivuilla.
tallennettu

0407684053
Tintti
*
Täysjäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #12 : Perjantai 20.08.10 - klo:11:58 »

Samaa juuri kummastelin  Epävarma . Tämän jakson tilaukseen lähtee muuten aikamoinen määrä logotuotteita Hymyilee.
tallennettu
Jenska
Täysjäsen
Poissa Poissa

Oma teksti

jennika.vaskivuori@luukku.com
Sähköposti
« Vastaus #13 : Perjantai 20.08.10 - klo:12:05 »

Joo pitää kokeilla sunnuntaina... Vaikka yleensä ne kyllä vaihtuu sinne heti, kampanjahan alkasi jo eilen.

Jaa, oliko logotuotteista joku tarjous?? Täytyypä vilkaista! Hymyilee
tallennettu
Lumikki82
***'
Konkari
Poissa Poissa

« Vastaus #14 : Perjantai 20.08.10 - klo:12:08 »

kävinpä kattoo.. ei tosiaan ole joo kuvastoa 14.. pitääpä laittaa aspaan viestiä
tallennettu

0407684053
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!