tanjuska
Tulokas
Poissa
|
 |
« : Lauantai 26.06.10 - klo:22:48 » |
|
ennen tuli tilauksen mukana nippu (5kpl) ilmaisia kuvastoja, nyt on kahdesti tullut vain yksi, entä teillä muilla? kiva kun suunnitteli kuvastojen jakoa ja sitten osa puuttuu onko avon muuttanut tämän nyt vakituiseksi tavaksi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avot
**
Konkari

Poissa
"Nainen on aina oikeassa". (Juba/V&W)
|
 |
« Vastaus #1 : Lauantai 26.06.10 - klo:23:00 » |
|
Hmm, musta tuntuu, että olis aina tullu vaan yksi... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lumikki82
|
 |
« Vastaus #2 : Sunnuntai 27.06.10 - klo:00:28 » |
|
yks sieltä vaan on tullut.. uusille tulee se 6 ilmaista kun tekee loa1 tilauksen mutta en mä kyllä ole saanut eikä ole kukaan mun konsulttikaan saanut mitä olen niitten tilauksia seuraillu..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
_kitsi24_
|
 |
« Vastaus #3 : Sunnuntai 27.06.10 - klo:08:06 » |
|
Nykyään tulee vain yksi seuraavan jakson kuvasto. Itselleni on lähes 2,5 vuoden konsulttiuran aikana tullut aina vain 1 kuvasto ilmaiseksi. Kerran, muistaakseni edellisjouluna tuli 5 kpl joulukuvastoja ilmaiseksi ja nekin olivat menossa olevan kampanjan kuvastoja... Kannattaa muistaa siis jatkossa laittaa kuvastot tilaukseen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"En minä ole lihava. Olen vain löysästi pakattu!"
|
|
|
|
jaana
|
 |
« Vastaus #4 : Sunnuntai 27.06.10 - klo:09:11 » |
|
Nykyään tulee vain yksi seuraavan jakson kuvasto. Itselleni on lähes 2,5 vuoden konsulttiuran aikana tullut aina vain 1 kuvasto ilmaiseksi. Kerran, muistaakseni edellisjouluna tuli 5 kpl joulukuvastoja ilmaiseksi ja nekin olivat menossa olevan kampanjan kuvastoja... Kannattaa muistaa siis jatkossa laittaa kuvastot tilaukseen  Juu ja tiimarit saa joskus näitä ylimääräisiä kuvastoja, mut harvemmin.. Suosittelen siis tilaamaan niitä aina kun tekee tilauksen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tanjuska
Tulokas
Poissa
|
 |
« Vastaus #5 : Sunnuntai 27.06.10 - klo:20:45 » |
|
okei, parempi tilata sit reilummin maksullisia 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
_kitsi24_
|
 |
« Vastaus #6 : Sunnuntai 27.06.10 - klo:20:50 » |
|
Voit tietysti suositella myös nettikuvastoa asiakkaillesi, mutta itse olen huomannut, että monet tykkäävät plärätä oikeaa kuvastoa ja kuvaston vieminen tai lähettäminen asiakkaalle usein poikii paremmin tilauksia kuin pelkkä linkki nettikuvastoon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"En minä ole lihava. Olen vain löysästi pakattu!"
|
|
|
|
jaana
|
 |
« Vastaus #7 : Sunnuntai 27.06.10 - klo:20:51 » |
|
Voit tietysti suositella myös nettikuvastoa asiakkaillesi, mutta itse olen huomannut, että monet tykkäävät plärätä oikeaa kuvastoa ja kuvaston vieminen tai lähettäminen asiakkaalle usein poikii paremmin tilauksia kuin pelkkä linkki nettikuvastoon.
Miulla asiakkaat haluavat kuvaston ihan kotiinsa, koska siinä on niitä tuoksupalleroita ja nettikuvastossa ei.. joten eivät viitsi sikaa säkissä ostaa esim. tuoksuja 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
uranainen
Konkari

Poissa
Itsenäinen Avon tiiminvetäjä
|
 |
« Vastaus #8 : Tiistai 29.06.10 - klo:11:49 » |
|
Myös minulla tavallinen kuvasto tuo ennemmän ja suurempia tilauksia kun nettikuvasto ja siksi tilaan niitä aina reilusti (60kuvastoa/kampanja)
Muutama asiakas lukee nettikuvaston ja tilailee sen perusteella sitten mutta tilaukset on huomattavasti pienempiä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Avonin itsenäinen tiiminvetäjä Uudeltamaalta.Haluatko omat tuotteet -25% edullisemmin tai lisätienestiä ota yhteyttä kerron lisää asiasta. Toimin myös Serafiini sisustuotteiden jälleenmyyjänä. Haluatko pitää esittelyn tai tilaa tuotteita, ota yhteyttä! http://www.avontmigronvall.nettisivu.org
|
|
|
enkeli80
**
Täysjäsen

Poissa
Oma teksti
|
 |
« Vastaus #9 : Keskiviikko 30.06.10 - klo:13:02 » |
|
Itse kans tilaan runsaasto kuvastoja, ja vaikka nyt muutamalle asiakkaalle annoin mahdollisuuden tilata nettisivujen kautta niin silti heille annan normikuvaston myös. Kaverit kun tykkää hinkutella tuoksuja 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Lumikki82
|
 |
« Vastaus #11 : Perjantai 20.08.10 - klo:11:57 » |
|
Etköhän ole vaan liian nopeesti yrittänyt tehdä tilausta ja kampanja ei ole ehtinyt kunnolla vaihtua vielä siellä sivuilla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tintti
*
Täysjäsen
Poissa
|
 |
« Vastaus #12 : Perjantai 20.08.10 - klo:11:58 » |
|
Samaa juuri kummastelin  . Tämän jakson tilaukseen lähtee muuten aikamoinen määrä logotuotteita  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jenska
|
 |
« Vastaus #13 : Perjantai 20.08.10 - klo:12:05 » |
|
Joo pitää kokeilla sunnuntaina... Vaikka yleensä ne kyllä vaihtuu sinne heti, kampanjahan alkasi jo eilen. Jaa, oliko logotuotteista joku tarjous?? Täytyypä vilkaista! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lumikki82
|
 |
« Vastaus #14 : Perjantai 20.08.10 - klo:12:08 » |
|
kävinpä kattoo.. ei tosiaan ole joo kuvastoa 14.. pitääpä laittaa aspaan viestiä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|