WWW.JAXPE.COM / TUOTEFOORUMI
Perjantai 10.09.10 - klo:11:37 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Tervetuloa YKSITYISEEN tuotefoorumiin (Ei Avonin), jossa keskustellaan Avonista ja sen tuotteista.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Soft &smooth - karvanpoistoaine herkälle iholle  (Luettu 303 kertaa)
tuittu
Jäsen
**
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« : Sunnuntai 18.07.10 - klo:09:13 »

Kokeilin eilen tätä saunassa. Laitoin märälle iholle. Ei kyllä toiminut yhtään. Teinkö jotain väärin? Pitääkö se laittaakin kuivalle iholle? Tuolle kostealle iholle kun levitin tuntui se aine kuin liukuvan vaan siinä. Haju voiteessa on kyllä paha. Vaikenee
tallennettu
_kitsi24_
Aluevalvoja
Konkari
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #1 : Sunnuntai 18.07.10 - klo:09:34 »

Kuivalle iholle kuuluu käyttää. Kannattaa lukea käyttöohje Iskee silmää

Erityisen karheiden ja vaikeasti poistettavissa olevat karvat kannattaa "pehmittää" huuhtelemalla niitä ensin haalealla vedellä ja tämän jälkeen kuivata ja vasta sen jälkeen voide. Voide levitetään lastan nurjalla puolella paksuhkoksi kerrokseksi poistettaville karvoille. Vaikutus aika 2,5 minuuttia ja max 10 minuuttia. Voide poistetaan lastalla ja alue huuhdellaan vielä hyvin vedellä ja kostealla pesulapulla. Ei saa käyttää tulehtuneelle tai rikkoutuneelle iholle.

Itselläni tuote aiheutti iholle kirvelyä, joka meni nopeasti ohi. Annoin vaikuttaa tuon 2,5 minuttia, mikä ei ainakaan omille säärikarvan sängilleni ollut riittävä vaikutusaika. Tuotteen hajusta voin sanoa sen verran, että se on huomattavasti miedompi kuin aikaisemmin käyttämissäni vastaavissa. Tätä pystyy käyttämään, mutta itselläni eräs toinen tuotemerkki jäi hajun takia käyttämättä. Voisiko olla, että tuitulla tuotteen hajua voimisti iholla levitysvaiheessa ollut vesi?
tallennettu

"En minä ole lihava. Olen vain löysästi pakattu!"
tuittu
Jäsen
**
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #2 : Sunnuntai 18.07.10 - klo:09:41 »

Kyllä mä sen käyttöohjeen luin.  Pyörittää silmiään Jotenkin hämäsi tuon karvojen pehmittäminen. Kuvittelin, että ihon pitää olla kostea. Testaan vielä uusiksi kun ehdin.

Ja miksi sen käyttöohjeen pitää lukea niin pienellä. Kiiressä luin ennen saunaan menoa ja lukulaseilla ei nähnyt tekstiä lainkaan. Ilman laseja sen sitten tihrustin.
« Viimeksi muokattu: Sunnuntai 18.07.10 - klo:09:43 kirjoittanut tuittu » tallennettu
_kitsi24_
Aluevalvoja
Konkari
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #3 : Sunnuntai 18.07.10 - klo:09:52 »

Kyllä mä sen käyttöohjeen luin.  Pyörittää silmiään Jotenkin hämäsi tuon karvojen pehmittäminen. Kuvittelin, että ihon pitää olla kostea. Testaan vielä uusiksi kun ehdin.

Ja miksi sen käyttöohjeen pitää lukea niin pienellä. Kiiressä luin ennen saunaan menoa ja lukulaseilla ei nähnyt tekstiä lainkaan. Ilman laseja sen sitten tihrustin.
Jep! Levittyy kyllä todella hyvin sen lastan nurjalla puolella kuivalle iholle. Käyttöohje on vaan tosiaan siinä lappusessa ja todella pienellä präntillä.
tallennettu

"En minä ole lihava. Olen vain löysästi pakattu!"
Tintti
*
Täysjäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : Sunnuntai 18.07.10 - klo:10:12 »

Kokeiltu ja hyväksi todettu  Hymyilee . Laitoin kainaloihin ja tehosi hyvin n. 3 minuutissa. Mieto tuoksu eikä kirvellyt yhtään.

tallennettu
denizati
*
Konkari
*
Poissa Poissa

Sähköposti
« Vastaus #5 : Sunnuntai 18.07.10 - klo:10:18 »

Kokeiltu ja hyväksi todettu  Hymyilee . Laitoin kainaloihin ja tehosi hyvin n. 3 minuutissa. Mieto tuoksu eikä kirvellyt yhtään.

Lähtikö kainaloista kaikki pois, vai jääkö tummaa sängen kuvaa?
tallennettu

"Puhu mitä puhut, mut juoksemista älä lopeta. Sano mitä sanot, ei historia meitä opeta...'  -Happoradio-
Tintti
*
Täysjäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : Sunnuntai 18.07.10 - klo:11:02 »

Tosi hyvin lähti (piti käydä tarkistamassa  Hymyilee ). Paremmin kuin Veet:illä.
tallennettu
tuittu
Jäsen
**
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #7 : Maanantai 19.07.10 - klo:21:52 »

Testattu ja toimiva on. Tosin mietin, että onko tämä kovinkaan turvallinen tapa hoitaa homma? Jotensakin luonnotonta ajatella, että joku voide ja siinä oleva aine saa aikaan sen että ihokarvat lähtee. Epävarma 
tallennettu
Gloria76
****'
Täysjäsen
Poissa Poissa

Tiimijohtaja/Kauneuskonsultti

WWW Sähköposti
« Vastaus #8 : Tiistai 03.08.10 - klo:13:00 »

Hyvin toimi, ei kannata käyttää saunassa, ihan kuivalle iholle kun levittää ja muutaman minuutin päästä huuhdoin pois. Voin suositella, tietääkö kukaan minkä hintainen esim. Veetillä on tuo tuote? Taitaa olla Avonin tuote todella edullinen... Hymyilee leveästi
tallennettu

Tiimijohtaja
Hanna Sivula
klikkaa: www.kauneusputiikki.fi
ja käy kurkkaamassa ajankohtainen liittymälahjasi!
MsAvonAgent
*
Konkari
*
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #9 : Tiistai 03.08.10 - klo:13:44 »

Minulla tämä toimi yhtä huonosti kuin Veet, joka on itse asiassa halvempaakin...Avonin 100ml 4.90 e (7,00), Veet 150 ml 5.05 e (6.30). Tää 100 ml on hankala koko kun ei riitä edes kahteen sääreen Virnistää
tallennettu

Avon calling...
Avot
**
Konkari
**
Poissa Poissa

"Nainen on aina oikeassa". (Juba/V&W)

Sähköposti
« Vastaus #10 : Tiistai 03.08.10 - klo:14:12 »

Minulla tämä toimi yhtä huonosti kuin Veet, joka on itse asiassa halvempaakin...Avonin 100ml 4.90 e (7,00), Veet 150 ml 5.05 e (6.30). Tää 100 ml on hankala koko kun ei riitä edes kahteen sääreen Virnistää
Konsultille netto vai brutto toi Avon?  Iskee silmää

Laskin  ite, kun vaivaa: 4,90 kuvatosta 10 ittele tekee kait jonkun 3,60- 3,50?
Ei nyt laskupää toimi, mut olisko tota luokkaa.

Asiakkaalle tietty kalliimpaa  Epävarma
« Viimeksi muokattu: Tiistai 03.08.10 - klo:18:30 kirjoittanut Avot » tallennettu

Tiimissä tilaa Avon-hurahtaneille! =)

Kotisivut: http://avonsanna.webs.com/
Gloria76
****'
Täysjäsen
Poissa Poissa

Tiimijohtaja/Kauneuskonsultti

WWW Sähköposti
« Vastaus #11 : Tiistai 03.08.10 - klo:15:40 »

Vai ei se eit halpa ollut. Luulisin että mulle riittää pelkkiin sääriin + kainaloihin 4 käyttökertaa.
tallennettu

Tiimijohtaja
Hanna Sivula
klikkaa: www.kauneusputiikki.fi
ja käy kurkkaamassa ajankohtainen liittymälahjasi!
Limonene
*
Jäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #12 : Torstai 05.08.10 - klo:13:57 »

Käytin kainaloihin ja tuli tosi kutisevaksi, punakaksi ja araksi eikä mulla edes ole tietääkseni herkkä iho.. Jouduin poistamaan mönjän liian nopeasti joten luonnollisesti karvatkin jäi.
En siis ole ollenkaan tyytyväinen, vaikka olisin halunnu olla.  Epävarma
tallennettu
enkeli80
**
Täysjäsen
**
Poissa Poissa

Oma teksti

Sähköposti
« Vastaus #13 : Torstai 05.08.10 - klo:14:35 »

En päästäny säärikarvoja kovin pitkiks ni hyvin ne lähti, mut kamalan hajuista tuo aine on. Ja iho kesti hyvin. Mä olen tyytyväinen. Höylämisestä kun ihoni ei tykkää yhtää, kutiaa ja on punainen sen jälkeen vaikka mitä aineita  käyttäs.
tallennettu
Tiutiu
*
Tulokas
*
Poissa Poissa

Sähköposti
« Vastaus #14 : Perjantai 06.08.10 - klo:09:14 »

Tästä mä tykkäsin! Tehosi hyvin lyhyisiin ja pitkiksi kasvaneihin karvoihin, ilman erityistoimenpiteitä. Tämä ei kirvellyt tai ärsyttänyt ihoa lainkaan, toisin kun Veet on tehnyt. Ja nopeasti irrotti karvatkin, Veetillä usein olen joutunut tuplaamaan ajan. Tätä on pakko tilata lisää jemmaan. Kerrankin tälläinen tuote joka sopii mulle  Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!