Kiltsu
Jäsen

Poissa
|
 |
« Vastaus #45 : Torstai 23.04.09 - klo:22:13 » |
|
Tilasin jo valmiiksi äitienpäiväksi mm.nämä omalle äidilleni,joka tykkää kovasti käydä tansseissa.  Äidille ja anopille menossa äitienpäivänä  Hinta-laatusuhde todella kohdillaan! Viilennysvinkki oli hauska (sekä tietysti käytännöllinen)!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Haluatko tunnukset, soita minulle nro. 045-6749804 tai laita meiliä satu.kiltti@gmail.com niin kerron lisää 
|
|
|
Aussitar
*
Konkari
Poissa
Oma teksti
|
 |
« Vastaus #46 : Keskiviikko 06.05.09 - klo:21:09 » |
|
Mitä niissä on sisällä aineena?? onks se jotain geeliä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avot
**
Konkari

Poissa
"Nainen on aina oikeassa". (Juba/V&W)
|
 |
« Vastaus #47 : Keskiviikko 06.05.09 - klo:21:30 » |
|
Mitä niissä on sisällä aineena?? onks se jotain geeliä?
Minusta olis täyssilikoninen tai jotain. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
julia83
*
Täysjäsen
Poissa
|
 |
« Vastaus #48 : Keskiviikko 06.05.09 - klo:21:34 » |
|
nää on kyllä pakko ostaa kun menin tilaamaan uudet korkkarit ja niissä niin korkeet korot että sattui ihan kävellä toivottavast nämä auttais kun sujautan nää kenkiin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jaana
|
 |
« Vastaus #49 : Keskiviikko 06.05.09 - klo:21:36 » |
|
nää on kyllä pakko ostaa kun menin tilaamaan uudet korkkarit ja niissä niin korkeet korot että sattui ihan kävellä toivottavast nämä auttais kun sujautan nää kenkiin. Ite ainakin tykkään jos on sellaiset kengät, niiku viime vuonna gaalassakin, hyvä et oli jalassa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
_kitsi24_
|
 |
« Vastaus #50 : Lauantai 05.12.09 - klo:19:31 » |
|
Onko kellään tietoa, saako näitä vielä? Ovatko olleet kellolla jossain kohtaa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"En minä ole lihava. Olen vain löysästi pakattu!"
|
|
|
Yue
*
Jäsen
Poissa
|
 |
« Vastaus #51 : Sunnuntai 06.12.09 - klo:01:19 » |
|
Itse en oikein pitäynyt näistä. Ostin näitä kesällä ja pistin niitä korollisiin sandaaleihin. Oli melko rankkaa kun koko kävelymatkan aikana nämä vain lähtivät liikkeelle. Matka ei ollut mitenkään pitkä, joten yritin olla sähläämättä niitten kanssa kesken matkaa kun en halunnut ohikulkijoitten katsovan. Matkan aikana yritin vain "jännitellä" varpaitani sillai tyhmästi ettei ne pursu etukautta ulos... Loppu peleissä noitten varpaitten vääntelyjen takia jalkoihin tuli haavoja. Tykkään enemmänkin Schollin versioista, missä on hyvät liimapuolet eikä lähde mitenkään irti vaikka kuinka pitkiä matkoja kävelee. Tässä Avonin versiossa ei ollut yhtään kunnon liimapuolta. Vähän semmoista tarraavaa pintaa siinä oli että se tarttui kenkään kiinni. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neppis
*
Konkari
Poissa
Oma teksti
|
 |
« Vastaus #52 : Sunnuntai 06.12.09 - klo:01:26 » |
|
Onko kellään tietoa, saako näitä vielä? Ovatko olleet kellolla jossain kohtaa?
Ainakin kuvastossa 16/09 oli myynnissä ja ei kelloa, nyt ei ole uutta kuvastoa käsillä..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sari ♥
|
 |
« Vastaus #53 : Sunnuntai 06.12.09 - klo:02:08 » |
|
Itse en oikein pitäynyt näistä. Ostin näitä kesällä ja pistin niitä korollisiin sandaaleihin. Oli melko rankkaa kun koko kävelymatkan aikana nämä vain lähtivät liikkeelle. Matka ei ollut mitenkään pitkä, joten yritin olla sähläämättä niitten kanssa kesken matkaa kun en halunnut ohikulkijoitten katsovan. Matkan aikana yritin vain "jännitellä" varpaitani sillai tyhmästi ettei ne pursu etukautta ulos... Loppu peleissä noitten varpaitten vääntelyjen takia jalkoihin tuli haavoja. Tykkään enemmänkin Schollin versioista, missä on hyvät liimapuolet eikä lähde mitenkään irti vaikka kuinka pitkiä matkoja kävelee. Tässä Avonin versiossa ei ollut yhtään kunnon liimapuolta. Vähän semmoista tarraavaa pintaa siinä oli että se tarttui kenkään kiinni.  Sama juttu täälläkin asiakkaani olivat ihmeissään kun tursuivait yli varpaiden....ei pysyvyyttä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Haluaisitko sinä olla tiimissäni AvonLady 2009 uusin jäsen? Saat omat tunnukset soittamalla minulle, 040 861 4443 tai laita meiliä avonitar@hotmail.com kerron enemmän sinulle. Saat Avonilta ja minulta aloituslahjat, kun olet tehnyt ensimmäisen tilauksesi. Itsenäinen Tiiminvetäjä
|
|
|
|
_kitsi24_
|
 |
« Vastaus #54 : Sunnuntai 06.12.09 - klo:10:00 » |
|
Mulla taas asiakas tilasi viimeksi minikuvastosta kahdet ja tykkäsi niistä kovasti. Haluaisi siis vielä yhdet lisää. En tiedä millaisessa kengässä hän on niitä käyttänyt...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"En minä ole lihava. Olen vain löysästi pakattu!"
|
|
|
Anna
*
Tulokas
Poissa
|
 |
« Vastaus #55 : Maanantai 28.12.09 - klo:21:09 » |
|
Itse olen käyttänyt korollisissa saappaissa ja niissä ovat toimineet todella hyvin. Niissä taitaa kärki varmistaa paikallaan pysymisen, täytyykin kesällä kokeilla vielä sandaaleissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
RailiM
Tulokas
Poissa
|
 |
« Vastaus #56 : Perjantai 08.01.10 - klo:21:34 » |
|
ON monesti aikasen huomaamaton tuote mutta on todella pidetty kun on oikesti niitä esitellyt pitävät melkein kaikenlaisissa kengissä varsinkin avokkaat ja juhlakengät ja itehän sen parhaiten tietää missä ne tuntuu hyviltä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vip-konsultti ota yhteyttä jos haluat tilata tai omat nettitunnukset Pohjois-Suomen alueelta niin pääset suoraan omaan ryhmääsi puh.0407485430 @ : raili.makipeura@suomi24.fi
|
|
|
tyttokarpanen
Tulokas
Poissa
Oma teksti
|
 |
« Vastaus #57 : Torstai 15.04.10 - klo:19:52 » |
|
Hei, olen uusi tällä keskustelupalstalla, mutta Avoneita olen myynyt jo kaksi vuotta. Tietääkö kukaan miten päin oikeasti näitä Dancing Feet -pohjallisia käytetään? Olivat viimeksi myynnissä kuvastossa 9 (myynnissä edelleen kuvaston ulkopuolelta olevalla listalla) Onko ne "nystyrät" jalkapohjaa vai kenkään päin?
Mä käytin niit aluks niin et nystyrät on jalkoihin päin ja tuntuivat epämukavilta, kunnes tajusin kääntää ne toisin päin. AIVAN MAHTAVAT! Aina käytössä kun on sellaset kengät missä korkoa....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enkeli80
**
Täysjäsen

Poissa
Oma teksti
|
 |
« Vastaus #58 : Torstai 10.06.10 - klo:09:35 » |
|
Olen käyttänyt pohjallisia lähes kaikissa kengissäni, sandaaleissa ettei varpaat tuu kärjen yli jos on hiukan venahtaneet ja muutenkin jos on hiukankin korkoo ni kävely on luonnikkaampaa pohjallisten kanssa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aussitar
*
Konkari
Poissa
Oma teksti
|
 |
« Vastaus #59 : Sunnuntai 08.08.10 - klo:21:40 » |
|
Mulla kipeytyi nyt ennen kesälomaa oikea kantapää ja kävin ostamassa apteekista kenkiin kantapäiden alle geelipehmusteet, vielä kun tilaan nämä niin on koko kenkä täynnä "pehmustetta"... Saas nähdä, mahtuuko jalat enää kenkiin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|